Aasta siis oli 1965: kuidas ehitada valmis üks stiilne Volkswageni kastikas?

Fotod: Ralf Tafenau / @carswithralf Nagu ütles Ivo Linna - aasta siis oli kuuskümmendviis. Täpselt sel ringil ümber päikese veeres...
Read More
Aasta siis oli 1965: kuidas ehitada valmis üks stiilne Volkswageni kastikas?

Hobiklõps: BMW 330 E46 “Bullet”

Fotograaf: Алик Маяк Kuigi meile väga meeldivad vanemad autod, siis tänapäeva kiire elutempoga kaasas käimiseks vajavad ka nemad pisut ergutamist....
Read More
Hobiklõps: BMW 330 E46 “Bullet”

Hobiklõps: Dodge Charger aastast ’66.

Fotograaf: Janar Lind Tartu fotograaf Janar Lind püüdis hiljuti kaamera ette ühe vägagi erilise Ameeriklase. Nagu vanasõna ütleb - Enough...
Read More
Hobiklõps: Dodge Charger aastast ’66.

Langeta Kaalu ja Lihtsusta: Kodukootud Lotus 7 Saaremaalt

Langeta Kaalu ja Lihtsusta: Kodukootud Lotus 7 Saaremaalt

Fotograaf: Alar Truu

Geniaalse Briti autoinseneri ja Lotuse asutaja Colin Chapmani sulest väljus mitmeid imelisi leiutisi – alates veermikutehnoloogiast kuni puhtatõuliste sportautodeni välja.

Üheks selliseks mõjuvõimsaks ning legendaarseks autoks oligi algselt 1957-1973. aastatel toodetud Lotus Seven, mis saavutas kuulsuse peamiselt tänu oma kergele kaalule ja ülitäpsele juhitavusele.

Auto pärandit kannab üldjoontes tänapäeval edasi Caterhami-nimeline Briti firma, ent austusavaldusi algupärasele “seitsmele” võime leida ka oma kodumaalt.

See Saaremaal resideeruv Lotus 7 Replica baseerub omavalmistatud raamil ning sööstab edasi kolmeliitrise BMW M54B30 mootori abil. Mootor on saanud hulgaliselt uuendusi, nagu näiteks S54 jõuallika pealt pärinevate ITB’de näol.

Jõu mahakandmiseks on paigaldatud LSD-differ, Gaz Gold coiloverid ning Toyo R888R rehvid. Esteetilise poole pealt kaunistab masinat Kawasaki Green erkroheline värv ning JR-3 veljed.

Hobiklõps on Street.ee’ga koostöös valmiv rubriik, kus anname läbi osavate autofotograafide objektiivide lühiülevaate pilkupüüdvatest hobimasinatest Eestis.

Autoportree

Comments are closed.