Aasta siis oli 1965: kuidas ehitada valmis üks stiilne Volkswageni kastikas?

Fotod: Ralf Tafenau / @carswithralf Nagu ütles Ivo Linna - aasta siis oli kuuskümmendviis. Täpselt sel ringil ümber päikese veeres...
Read More
Aasta siis oli 1965: kuidas ehitada valmis üks stiilne Volkswageni kastikas?

Hobiklõps: BMW 330 E46 “Bullet”

Fotograaf: Алик Маяк Kuigi meile väga meeldivad vanemad autod, siis tänapäeva kiire elutempoga kaasas käimiseks vajavad ka nemad pisut ergutamist....
Read More
Hobiklõps: BMW 330 E46 “Bullet”

Hobiklõps: Dodge Charger aastast ’66.

Fotograaf: Janar Lind Tartu fotograaf Janar Lind püüdis hiljuti kaamera ette ühe vägagi erilise Ameeriklase. Nagu vanasõna ütleb - Enough...
Read More
Hobiklõps: Dodge Charger aastast ’66.

Aasta siis oli 1965: kuidas ehitada valmis üks stiilne Volkswageni kastikas?

Aasta siis oli 1965: kuidas ehitada valmis üks stiilne Volkswageni kastikas?

Fotod: Ralf Tafenau / @carswithralf

Nagu ütles Ivo Linna – aasta siis oli kuuskümmendviis. Täpselt sel ringil ümber päikese veeres Volkswageni konveirilt maha üks spetsiifiline mudel Type 2 Pickup.

Elukäigu jooksul sattus see auto Soome ning sealt lõpuks ka Eestisse. Muidugi oli selleks ajaks masinast alles jäänud vaid ilma põhjata ja tehnikata vrakk, ent viis aastat kestnud restuareerimise järel oli auto põhja alt nagu uus.

Väljast vahetati kogu alumine plekiring ning see lakiti ära täismatt-lakiga. Tehnilise poole pealt eemaldati reduktoritega käigukast ning veermik ehitati põrnika pealt pärineva sõltumatu vedrustusega pooltelgedega käigukasti peale.

Esisild toodi Inglismaalt, ühtlasi on see ka kitsam ning reguleeritav. Muude lisade juurde kuuluvad ka eest avatavad aknad, puidust sepistatud käsitöö portehinged ning teksasest sisu. Tulevikus saab salong aga veelgi viisakama ilme ning kastipõhi uue kuue.

Autoportree

Jäta kommentaar

one × 2 =